יום שישי, 11 בדצמבר 2009

אסקפיזם בר תוקף וקסמים - TIM WALKER


טים וולקר, צלם אופנה מופלא, עם הפקות אופנה שנראות כמו סיפור פנטסטי, סינתזה של חלום, הזיה, בדייה, אגדה וחלום. נראה שטים וולקר לוקח חומרים יקרי מציאות : ילדות, דמיון, חופש יצירה ורוקח מכל זה צילומים וסטייל אגדתי שהעין נהנית לטייל בהם.

בימים אלו כשקסם מצוי בכזה מחסור בעולם, כייף לצלול לתוך הצילומים המרהיבים שהוא יוצר בכישרון מופלא ומביאים אלינו מעט מאבקת הפיות הזו של חיבורים סוריאליסטים, מוזרים של הזייה, תום, חלום, תמימות, ילדות ושיגעון.

ביומנים שלו- "בנק הרעיונות", הוא משרבט, כותב ומאייר את רעיונותיו ויוצר את התשתית לאותם צילומים מאלפים שמופיעים אח"כ בגדולי המגזינים: מכוניות קלקר מעופפות מעל כיכר פיקדילי, צילומים מ - COUNTRY LIFE, משפטי השראה ועוד.

"אני אוהב לתעד את הדברים שנעלמים - זה המהות מאחורי צילום" - מסביר טים. מה שאני מצלם, הינו מקום דמיוני אשר מעולם לא התקיים אך מתקשר למשהו שכבר היה כאן והתקיים. הרצון שלי ליצור צילום שהוא ללא זמן ואיננו שייך לתקופה מסויימת. אני יודע שהעולם שאני יוצר אינו המציאות, והנוסטלגיה בצילומים לא בהכרח נועדה להעביר מסר שפעם היה טוב יותר. אני יוצר שעשוע ובידור אשר נועד לעורר משהו אצל הצופה, בין אם זה אסקפיזם או הקלה. אני רואה בכך עובדה מאוד ברת תוקף.

הצילומים של טים מדגישים את נוכחות הסביבה והמיקום, בין אם זה טירה אנגלית, ג'ונגל עבות, נוף של אגם כפרי. לכל פרט בתמונה קיבל תשומת לב והאביזרים והפרופס מצויים בכל מקום, היכן שתביט יש פרט להסתכל בו.

אז ככה זה כשמיסטיקה, חלום, הזוויה, דמיון, ילדות ואגדה חוברים יחד לכישרון אדיר יוצא תוצר של קסמים כמו שרק טים וולקר יודע. חגיגה לעין ולדמיון.



יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

אודות


אודות הבלוג


פעם לפני 3 וקצת שנים נולדה ליה, ואיתה התחדש החשק היצירתי שלי בשילוב התגלית המרעישה של עולם הבלוגים היצירתיים והאמהות המהממות שעושות אותן. מאז נולד גם יאיר ואני מאוהבת קשות בכולם: בילדים, ביצירה, בבלוגים ובחיים (כשיש לי זמן להזכר שיש לי כאלה...)

מה שהתחיל כיומן אישי ביותר (הבלוג הישן שלי RIP), כזה שיעזור לי לתייק ולארגן את כל הההמצאים היפים והמיוחדים, קיבל תאוצה ואסף עוד כאלה שחולקים את האהבה ליפה, המעוצב, היצירתי והמוצלח שיש בעולמנו. כיום הבלוג מתמקד במציאת 'ממתקי עיניים'- בשליפת הדובדבנים המתוקים ביותר, המרגשים והמהנים מכל תחומי העיצוב, אומנות, אוכל, צילום ובכלל כל דבר שיעשה נעים לעין וללב.

כאמא לשניים, אני יודעת שקל להעלם בתוך נבכי ''הצריך לעשות' 'ומוכרחים להספיק'. אבל (!) בתוך כל זה חשוב למצוא זמן איכות והנאה לעצמך ולמשפחתך. 2 הבלוגים שלי : ילדיסקו וארטוהוליק הם בדיוק אודות העניין הזה. אז מקווה שגם אתם תהנו, תתמלאו בהשראה, יצירה ותכניסו אותה לחייכם, כולם יצאו מורווחים! בדוק!


שלכם,

אפרת

Related Posts with Thumbnails