יום שבת, 21 באוגוסט 2010

בית עץ שהוא משרד - (office tree house)

זה משרד של מישהו. אמיתי!


אני לא יודעת אם גם לכם זה קורה, אבל לי ישנם כמה חלומות או מעין נושא כללי שמופיע כחלום חוזר ונשנה לאורך תקופה כלשהי בחיי. אחד מהם עוסק בבתים. תמיד זה קשור במשהו מרגש, משהו שמערב תחושה חזקה של גילוי, אני כמו ומתרוצצת בבית, נסערת לגלות אותו, את החדרים, החצר וכל מה שיש לו להציע, הפוטנציאל הגלום שבו. אף פעם לא מדובר בבתים חדשים, אבל תמיד יש הרבה חדרים, מפלסים, גילויים מסעירים והרבה התרגשות, אמיתית כזו, מתוף הגוף. כל פעם יש לבית אופי אחר. באחד החלומות זה היה בית, מעט ביזארי יש לומר, שהיה מעין בית על עץ, עם גשרים לולייניים שמובילים אליו ובים חדריו, משהו בסיגנון הזה פחות או יותר. אבל כשנתקלתי בפרוייקטים של baumraum, לא יכולתי שלא להתענג, להזכר בבית "שלי" מהחלום, ולפנטז שיהיה לי גם אחד משלי וואן דיי.

Photobucket

Related Posts with Thumbnails