יום חמישי, 6 בינואר 2011

צעצועי עץ מושלמים מיפן - בואו לקבל סט במתנה


זוכרים שסיפרתי לכם על הגרלה שווה שתערך בילדיסקו? ובכן זה קורה וזה מאוד כייפי. ההשתתפות מאוד פשוטה, ויש לכם צ'אנס משולש, כי ישנן 3 ערכות שמחכות שמישהו יקח אותן הביתה.




במה זוכים?
ערכת משחק מעץ ששוויה 350 ש"ח. הערכות מיובאות מיפן על ידי עופרה ממטבחי פטיט- מטבחים מעוצבים לילדים.

איך זוכים?
קראו את ההוראות הפשוטות כאן

למה כדאי?
כי לכולנו יש ילדים, אחיינים, נכדים. ודוגרי גם לעצמי כ"גדולה" לא היה אכפת ערכה כזו.

אתם עוד פה? לכו להגריל סט משחק.






Photobucket

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ורק לי מפריע שאת משתמשת בי כדי להגריל את הערכה? אני קוראת נאמנה של הבלוג שלך, נהנית ומעריכה מאוד. אבל קידום המכירות ההדדי הזה לא הוגן, בעיני. כדי להשתתף בהגרלה של הערכה את בעצם מפרסמת כאן טור קידום מכירות- פרסומת לכל דבר וענין. כשנרשמתי לקבלת עדכונים ממך קיוויתי לקבל עדכונים יצירתיים, לא פרסומת.
חבל.

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי
מה רע בקידום מכירות הדדי ורווח לקוראים בצדו? גם אני קוראת מושבעת של הבלוג ונהנית גם ממה שאני יכולה להגריל בקצת לפרגן לאחרים. זה לא עולה לי. להיפך אני נהנית מחשיפה לעוד וגם מתנה בצידה אם מזלי ישחקלי. אז על מה את בעצם מתלוננת/מתלונן? לא ממש הבנתי.

ולך אפרת כל הכבוד אני נהנית מכל רגע פה.
והלוואי ומזלי ישחק ל יואזכה בערה למען בתי שרק ראתה וכבר ריירה.

בהצלחה לכולנו.

אמא של נופר

אנונימי אמר/ה...

אני מוצאת טעם לפגם בשימוש לרעה ברשימת התפוצה- הקוראים הנאמנים- ואני בכללם- נרשמו לרשימת תפוצה של בלוג שעוסק בענייני עיצוב ויש בו רעיונות מקסימים מרחיבי דעת ומתוקים להפליא. מכל דוור שמקדם מכירות אני מדירה את רגליי. כאן לא פורסמה ההגרלה "על הדרך" בסופו של פוסט בענייני XYZ, אלא הוקדש פוסט שלם לקידום מכירות והפצה של מוצר. ואפילו לא מוצר שקשור ישירות לענייני הבלוג- אין זה כתב עת לענייני עיצוב או חומרי יצירה וכו, אלא חפץ כלשהו. דווקא בגלל ההתנהלות המופתית של הבלוג עד כה אני מוצאת לנכון להעיר, שכן הוא מתנהל באופן מאוד הוגן ומאיר עיניים והייתי שמחה שימשך כך.

artoholic rabbit אמר/ה...

קוראות יקרות,
לא תארתי לעצמי שעניין ההגרלה מעורר רגשות חזקים כל כך. מובן שהכוונה בפוסט הנ"ל היא כנה, וטובה ולא נועדה לפגוע ברגשותכם. הרעיון הוא בחשיפה למוצר נהדר שמאפשרת הנאה בפועל למי שיבחר להשתתף בהגרלה.

שני הבלוגים שאני מנהלת (ילדסקו וארטוהוליק) מהווים במה לתחומי עניין שלי והיו וימשיכו להיות במה ליוצרים ומוצרים שווים, משמחים ומעוצבים. במסגרת הזו יהיו הגרלות שטומנות בחובן פירסום כך או אחרת.

מכיוון שכל דבר תלוי בזווית הראיה של המתבונן בו, זכותכם המלאה לאהוב או לא, ולבחור אם לקרוא את הפוסט.

פירסום והגרלות הן דבר מקובל בבלוגרספרה. הוא היה ויהיה חלק מהכוח המניע לעורר חשיפה. וזה לגיטימי בעבורי.

לכם הקוראים שסובלים מכך, למרות שהמינון שהדבר נעשה הוא כה זניח, ועדיין מכביד עליכם, אתם כמובן מוזמנים מלהמנע על לחיצה על הלינק, כאשר אתם רואים את העידכון במייל.

שלכם
אפרת

אנונימי אמר/ה...

תודה על ההתייחסות המכבדת. אם תוכלי למצוא דרך לציין בעדכון המיילי השוטף שמדובר בפוסט שעניינו שווק/קד"מ/הגרלה חיצונית שאינה ישירות מטעמך, זה יהיה נפלא. ושוב- תודה על בלוג נהדר ועל ההתיחסות לקושי שלי כאן.

fairy_mi אמר/ה...

איזה מוצרים מתוקים~
כל כך מתחשק לי לקנות את אחד הסטים ולשים במטבח :) רק חבל שאין לי מקום
פשוט מקסים

Related Posts with Thumbnails