יום שבת, 19 בפברואר 2011

לחיות בבועה (the buble tree)


רוצים להיות קו אחד עם הים, להתעורר מול הכחול הגדול? אולי אתם אתם מאלו שאוהבים לטייל, להגיע למקום, לפרוש מחצלות להקים מאהל וליצור זולה זמנית וכייפית-  ייתכן שהבועה הזו תוכל לתת לכם שידרוג מעולם אחר. טוב זה ממש לא חייב להסתיים בכיוון הזה, עם בועה כזו תוכלו ליצור חלל משגע בחצר האחרוית שיהיה משרד, פינת כיף ומשחק, חדר אורחים- מה שתרצו. אמנם הפרטיות היא דבר שיש עמו סוגיה, מהיות הבועה שקופה. אך זה תלוי מיקום והשקפה ופתיר. אותה שקיפות שמביאה את "בעית" הפרטיות מביאה לכם ייתרון בולט, חיבור ישיר ומדהים לטבע ולסביבה.



הבועות מגיעות בדגמים וגדלים שונים, כוללות (או לא, לפי בחירתכם) רצפת עץ, מפוח אוויר עם פילטר שמסייע להחזיק את הצורה המעוגלת ומזרים אוויר בלחץ מתון ומאפשר בכך אוויר בסירקולציה בריאה (אין אבק, אין יתושים ואין לחות). לאנשי בועת העץ יש גם יופי של בועות עץ, כאלה "שעוטפות" משטח רצפתי בנוי ויוצרות קירוי היקפי, תלוי על העצים. בא לכם סגור, נו פרובלמו, רוצים פתוח, אפשרי בהנף הקיפול. הבועות הללו מהוות את מקום ההרגעות והמפלט המושלמים. אתם בוודאי יכולים לדמיין את עצמכם שוכבים בשקט, קוראים, מהרהרים, ישנים, משוחחים עם בן זוג על כוס יין. נהדר, לא?



2 תגובות:

Arbel אמר/ה...

"אתם בוודאי יכולים לדמיין את עצמכם שוכבים בשקט, קוראים, מהרהרים, ישנים, משוחחים עם בן זוג על כוס יין. נהדר, לא?"
אני מצליחה בעיקר לדמיין הרבה זיעה... מקסים אם כי ממש לא מתאים לקו הרוחב שלנו...

artoholic rabbit אמר/ה...

בחורף (המאוד קליל שלנו) אפשר להנות מבועה סגורה ושמיכה חמה. הבועה מאפשרת בקרת אקלים, ככה שאפשר להנות עדיין - עם קו הרוחב שלנו

Related Posts with Thumbnails