יום ראשון, 10 ביוני 2012

אני אוהבת ספרים - i love books

כך כך הרבה זמן מאז שהוקלד פה פוסט. פרק הזמן הארוך הינו שערורייתי במובני בלוגיזם. אני בלוגרית סוררת.  אני מודה, הורדתי הילוך, כי יש פשוט כל כך הרבה שאני אוהבת רוצה וצריכה לעשות, שסדר העדיפויות דוחק את הארנבת לפינה. אך לכבוד שבוע הספר, הנה אני פה, מבויישת מעט על ההעדר, מנפנפת בפוסט מפייס. זורקת איזה גזר, בעיקר לעצמי.

לפני כשנה וקצת פנתה אלי, דפנה מנור הנפלאה, של בית מיכל, וביקשה שאייר עבור שבוע הספר של רחובות משהו שיופיע על התוכניה וכרזות הרחוב. מובן ששמחתי על כך מאוד. ומכיוון שדפנה ואני כנראה עובדות על אותו התדר, סקיצה אחת ובאנג- יש לנו את הכיוון, היעד והחזון. תענוג!

אז הנה לפניכם האיור של שבוע הספר שעשיתי. מקווה שאתם מקפידים לקרוא ספרים! זה פשוט כיף!







5 תגובות:

אפרת משה רבנו אמר/ה...

יפהפה!

דנא אמר/ה...

האיור הזה נפלא!יש דרך להשיג אותו? (בתשלום כמובן...) אמנם בית מיכל זה 5 דקות ממני אבל לא נראה לי שאני אוכל לקנות את זה מהם. אני אשמח לתשובה מאד מאד.

עופרה אמר/ה...

איור מקסים, מתגעגעת

אנונימי אמר/ה...

ברוכה השבה. פייר - התגעגעתי!

קפה ויפה אמר/ה...

מקסים מקסים!

Related Posts with Thumbnails