יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

אודות


אודות הבלוג


פעם לפני 3 וקצת שנים נולדה ליה, ואיתה התחדש החשק היצירתי שלי בשילוב התגלית המרעישה של עולם הבלוגים היצירתיים והאמהות המהממות שעושות אותן. מאז נולד גם יאיר ואני מאוהבת קשות בכולם: בילדים, ביצירה, בבלוגים ובחיים (כשיש לי זמן להזכר שיש לי כאלה...)

מה שהתחיל כיומן אישי ביותר (הבלוג הישן שלי RIP), כזה שיעזור לי לתייק ולארגן את כל הההמצאים היפים והמיוחדים, קיבל תאוצה ואסף עוד כאלה שחולקים את האהבה ליפה, המעוצב, היצירתי והמוצלח שיש בעולמנו. כיום הבלוג מתמקד במציאת 'ממתקי עיניים'- בשליפת הדובדבנים המתוקים ביותר, המרגשים והמהנים מכל תחומי העיצוב, אומנות, אוכל, צילום ובכלל כל דבר שיעשה נעים לעין וללב.

כאמא לשניים, אני יודעת שקל להעלם בתוך נבכי ''הצריך לעשות' 'ומוכרחים להספיק'. אבל (!) בתוך כל זה חשוב למצוא זמן איכות והנאה לעצמך ולמשפחתך. 2 הבלוגים שלי : ילדיסקו וארטוהוליק הם בדיוק אודות העניין הזה. אז מקווה שגם אתם תהנו, תתמלאו בהשראה, יצירה ותכניסו אותה לחייכם, כולם יצאו מורווחים! בדוק!


שלכם,

אפרת

Related Posts with Thumbnails