יום חמישי, 18 במרץ 2010

הפלייר שלא עובר- vintage flair




nested pretty things

הוינטאג' כבר כאן ממזמן וזוכה ליופי של רייטינג בבלוגרספרה. האמת - אני אוהבת, מודה. זה מתוק, רומנטי, וורוד- תורקיז, פסטלים, פרטים, שאבי, רכות וניחוח נוסטלגי להתכרבלות בתוכו. יש את אלו שמעמיסים בלי חשבון ויש את אלה שעושים את זה בחן. נבירה בשלל הבלוגים מניבה המון פנינים ויש מצב שתמצאו עצמכם עם רעלת וינטאג' בסוף אבל כמעט בטוח שבסוף גם אתם תתאהבו (אם עדיין לא התאהבתם כאמור) . הראשונה שנתקלתי בה וגרמה לי לראות שושנים בעיניים היתה תמר מ- NESTED PRETTY. אני מודה שאת התכשיטי הוינטאג' מהסוג הזה אני לא בהכרח אוהבת אבל עם כזה סטיילינג וצילום כמעט נשברתי. את הדברים האחרים שלה אני ממש אוהבת. היא עושה דברים יפהיפיים. כתרי ראש קסומים ולוכדי משאלות מתוקים. תמר היא בכלל משלנו, (במקור עם עבר ב-"לאישה") אבל כבר לא איתנו.


nested pretty things

ויש את אלונה מ- GIFTED VINTAGE, אלאיל, וקרן שביט (בוודאי יש עוד וזוהי רק רשימה חלקית). והנה כמה בלוגים חו"ל להתחפר בהם (בעיקר בתחום הסקראפינג, אבל לא בהכרח....תכינו זמן ): וינטאג' פלייר sweet eye candy , סוכר סוכר

ואם בבגדים עסקינן אז יש את שתיים שאוספות (בגדים והחלפות).
Photobucket

2 תגובות:

אילאיל אמר/ה...

תודה תודה תודה על הפירגון
את משו משו
באמת!
:-)

gallish אמר/ה...

גם אני אוהבת :-)
ויש עוד המוןןןןןןן ;-)

Related Posts with Thumbnails