יום שבת, 15 במאי 2010

איך להביא אותה בשורת מחץ - עידן הסטאטוסים


בסוף גם אני נכנעתי, בסוף גם אני שם. אחרי התנגדות איתנה שלא הייתה מבישה מורדי הרים במדינת עולם שלישית, גם לי יש חשבון בפייסבוק. זה התחיל עם אחותי שסיננה לעברי טרוניות נרגנות והסתיים בחבר שעבר לחו"ל ורטן נמרצות אודות "נו מה, אי אפשר לתקשר איתכם ככה". חוצמזה, יש לך בלוגים? יש לך חברים אי שם בעולם שמתים, אבל ממש מתים להוסיף אותך לרשימה (ולא לדבר איתך לעולם), אז יאללה קדמי עצמך, מתגי עצמך, תשתתפי במשחק או שאת לא קיים. I Facebook therefor I AM.


ואז נתגלעה הסוגיה החדשה בחיי המשוטט המצוי במרחבי המדיה החברתית. צריך משפט. ולא סתם משפט מחובצץ. לא לא. הנך זקוקה למשפט מחץ, דרס טו קיל, משהו שנון, דרך אגבי, לא מתאמץ אבל סופר שווה. נו מה, לא חסר לי דברים חשובים יותר לעשות מלבד לאמץ את מוחי הקט מעבר למנעד המחשבות הרגיל ( יו כמה כביסה יש על הספה, מחר כדאי לבשל מג'דרה ושניצל או שעדיף פירה וקציצות ברוטב "ירוק"? צריך להכין טנא לחגיגת שבועות בגן....).

בדיוק בשביל מאותגרי חשיבה שכאלה נולד GENERATUS - social networking status generatoe . בלי להניד עפעף, ובקליקים ספורים תוכלו להנפיק תחת עכברכם משפטי מחץ, אז אל תהססו לקבל עזרה, גם אתם יכולים להיות בעליהם הגאים של משפטי סטאטוס מנצנצים ל- twitter ול- facebook שלכם.

כל מה שעליכם לעשות זה להקליד את שמכם ( לא חובה, תמיד תוכלו להשאר "פרד" - ברירת המחדל הנתונה) סמנו את המגדר שלכם ובחרו תגית מהענן (נושא כלשהו עבור המשםט), הם כבר ימצאו לכם משהו מגניב.

Photobucket

2 תגובות:

queenbee1 אמר/ה...

חחח גדול אני בטוחה שכמה מכורי סטאטוסים יגנבו מזה

זה פשוט לא יאמן את יודעת אני בפייסבוק הרבה אבל.....

לעומת אנשים אחרים שכלללללללל החיים שלהם שם,שכל רגע מתועד בתמונות אפילו מהחתונה .

אני משתדלת לא להכניס יותר מידי מעצמי לבבילון הזה:)

שיהיה שבוע טוב

queenbee1

אנונימי אמר/ה...

פשוט ענק...הרסת אותי. איזה חוש הומור מגניב יש לך.
אבל קישור בהחלט שווה...לבעלי מוח מלא אדים...וחסרי מעוף כמוני. :(

אוח כמה אני אוהבת את הבלוג שלך

גם לי אין פאסבוק אז מה אני ? כלום?

שיהיה שבוע טוב.
מהרחוקה אבל קרובה.

Related Posts with Thumbnails