יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

המטבח עובד והיפני שובה הלב - מכירה שאי אפשר לפספס (shinzi katoh and kitchen works)


כלי מטבח איכותיים יכולים לשמח כל אדם בר דעת, כזה שנכנס מדי פעם להכין דברים טעימים. יאמר לזכות אמא שלי שהיא חינכה אותנו טוב ובזכותה יש לי חיבה (שום דבר שמתקרב לפטיש גאדג'טים של המטבח שיש לה) לדברים חכמים של מטבח. טוב, אולי בעצם יש לי חיבה כזו באופן כוללני, אז יתכן שזה לא חוכמה גדולה. כך או אחרת, בזכותה יש לי מספר דברים שערכם שווה לאין ערוך וכל מי שרואה אותם, שואל, חומד, מלטף ורוצה גם אחד. סוריי, לא תמיד יש, זה בא מאמתחתה של אספנית עם עיניים כישרוניות, מי מאמא.

מה כל זה אומר? אם אתם צריכים מחבת או סיר מברזל יצוק, סכיני מטבח איכותיים (שזה באמת מאסט), סט לסושי שלכם, תבניות אפייה והכל סופר איכותי תוכלו לחגוג ב - kitchen works. יש להם מריות עם עיטורים יפים ומצקת שהיא להיט היסטרי, מצקת עם מסננת מובנית - המרק בצלחת והפטרוזילה נשכחת (מאחרו במצקת) כך שהמרק זך כמו שצריך.

מה שטוב, שלקראת החגים, יש מכירה מצויינת שכוללת את הפריטים המשמחים עד אין קץ, של שינזי קאטו ועל הכל הנחות נהדרות. שווה לבקר בנחלת בנימין ולהוריד שתי ציפורים במכה אחת : מוצרי שינזי וקיצ'ן ומשקפי eye bobs, חוברים יחדיו
כדי לסייע לכם לסגור את הפינה של מתנות החג.
נחלת בנימין 115 ת"א, , 2-3 לספטמבר 2010, פרטים נוספים - כאן
Photobucket

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מגניב גם אני מתה על גדג'טים במטבח, כאלה שעושים את החיים צבעוניים יותר ומעוררי השראה. (כאלה שיגרמו לי להכנס למטבח יש כאלה?) חחחח

יא מגניבה אחת . מתה על הבלוג שלך. אין עלייך.

ג'ורי

Related Posts with Thumbnails