יום רביעי, 9 בפברואר 2011

לבן - עיצוב פנים ומידע פנימי מקדים - White Interior design

אני רוצה לשתף אתכם ולספר (בהתרגשות גדולה) שאני עובדת בימים אלו על פרויקט חדש. אינטרנטי, שעוסק ביופי ורומנטיקה ואני כולי מחכה בכליון עיניים שהבייבי הזה יקום על רגליו, וילמד ללכת לבד. כבר הרבה זמן שרציתי, זממתי ושאפתי לעשותו, ולא ממש מצאתי את הזמן והמשאבים לכך. אבל לאט לאט הדברים נאספים וזה קורה. אז נכון אני עוד לא ממש "מגלה" מה זה, אבל בקרוב תוכלו להכירו.

ועכשיו, עדיין בעניני לבן, ראו כמה נהדר המרחב הלבן הזה. משחק גוונים של לבן ושמנת עם שימוש מבוקר בצבעים שהולכים יד ביד עם לבן: בג', אפור, ירוק ועץ .לבן אבל עדיין מצליח להיות מזמין וביתי. ועוד לחשוב שיש ילדים בבית הזה....

מי מפחד מלבן?  - (תשובה בסוף הפוסט)

סוס משחק- על מקל עושה את כל העניין שווה יותר


אין על איקאה

חדר הורים, מואר, עם ספריית ספרים עמוסה ועריסת תינוק תלויה ומושלמת

כיסא נדנדה וינטג' סקנדינבי במייטבו, מדגמן: הלכתי לרגע, אשוב לסרוג בקרוב.."









































1 תגובות:

מטבחים אמר/ה...

כל כך פשוט, ועם זאת כל כך יפה, מעורר התפעלות ויראת כבוד.
דבר שכולו לבן תמיד נתן לי קונוטציות של דבר כל כך נקי אבל טומן בחובו הרבה מאוד.
אני ממש התרשמתי לטובה!

Related Posts with Thumbnails